Tiurana organitza el Primer Concurs de grups locals de música jove, obert a grups de tota la demarcació i que permetrà als guanyadors actuar a la festa major del municipi.

Per Ràdio Balaguer
675 visites
3Ebf164Beb53Fd6Eda278B3F237424Fbunnamed
L'Ajuntament de Tiurana, amb l'objectiu de donar suport, promocionar i impulsar els grups locals de música jove, té el propòsit de celebrar el 'Primer Concurs de grups locals de música jove'.
 
El concurs s'adreça a grups novells que vulguin donar a conèixer la seva banda i la seva música. No hi ha limitació d'estils i per participar-hi els grups només han d'adjuntar una fotografia o logotip i un enllaç a una peça audible a la seva inscripció. Entre tots els candidats s'escolliran un total de tres grups que com a guanyadors s'emportaran un premi de 200 euros i a més actuaran el divendres de la Festa Major de Tiurana, el 24 d'agost. 
 
El termini d'inscripció al concurs acaba el proper 2 de maig 2018. Les bases del concurs es poden consultar al web de l'ajuntament de Tiurana i les inscripcions es poden presentar a l'ajuntament presencialment o per email a ajuntament@tiurana.cat. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar