Torna a Balaguer el Cicle Cinc, Cinema Infantil en Català amb la projecció de 4 noves pel·lícules infantils doblades al català. La primera projecció serà aquest cap de setmana amb Gru 4
"Gru 4. El meu dolent preferit" es podrà veure els dies 19 i 20 d'octubre.
En Gru i la seva família acullen un nou membre: en Gru Jr., que s'entesta a turmentar el seu pare. Quart lliurament de 'Gru, el meu dolent preferit'.
La segona projecció serà "Garfield: La Pel·lícula", els dies 26 i 27 d'octubre.
En Garfield, un gat casolà mandrós i sarcàstic que odia els dilluns i adora la lasanya, es retroba inesperadament amb el seu pare: un gat de carrer del qual feia molt de temps que no sabia res. Aquesta trobada el durà a abandonar la vida regalada a què està acostumat i a viure una aventura salvatge al món exterior acompanyat del gos Odie: el seu amic fidel.
Pel que fa a la tercera és el film "Del revés 2", que es podrà veure els dies 2 i 3 de novembre.
Seqüela de 'Del revés' (2015). La Riley acaba d'entrar a l'adolescència i, ara, la seva ment ha de fer lloc a noves emocions. Quan apareix l'Ansietat, les velles emocions (la Joia, la Tristesa, la Ira, la Por, la Fàstic...) no saben què fer ni què sentir. I a més, sembla que la intrusa no ha vingut tota sola.
Finalment el 9 de novembre "Buffalo kids".
Dos orfes irlandesos es traslladen a Nova York i s'embarquen en un emocionant viatge de tren per tal de retrobar el seu oncle i reclamar-li una herència. Durant el trajecte es fan amics d'una institutriu que supervisa un altre grup d'orfes i han de fer front a l'atac d'uns bandits.
Totes les sessions es faran a la Sala d'actes de l'ajuntament els dissabtes a les 18h i diumenges a les 17h. El preu de l'entrada és de 4€ a excepció de Buffalo kids, que serà de només 2€, en ser Festa Major.