Torna la recerca d'or al riu Segre. Aquest dissabte el Centre de l'Or ha posat en marxa novament els tallers amb l'arribada de l'estiu. Es fan els dimecres a les 11 h i els dissabtes a les 18 h

Per Ràdio Balaguer
449 visites

Avui han participat dues famílies, que després d'un taller teòric, han realitzat la recerca de partícules d'or a la llera del riu Segre. En acabar s'han pogut endur totes les que han trobat

10A0Fd536332Ff98Faa1B189B48E6Bcarecercaoralriue20220625At19 57 58

L'activitat ha començat una setmana abans del que era habitual i des del Centre de l'Or, la seva responsable, Mireia Subirada, es mostra molt satisfeta perquè ja hi han participat dos famílies, les primeres d'aquesta temporada.

"A l'estiu l'or el busquem al riu" és una activitat adreçada a tot tipus de públic que pretén donar a conèixer una activitat única, emocionant i molt divertida com és el de la recerca de partícules d'or a la llera del riu Segre.

El punt de trobada és el Centre d'Interpretació de l'Or del Segre per recollir el material necessari pel taller i, tot seguit, es baixa a la llera del riu on, els nous buscadors d'or, coneixen la història de l'explotació d'aquest metall al riu Segre i aprenen la tècnica manual per poder-les extreure.

Al final de l'activitat, els participants es poden endur totes les partícules que hagin trobat dins d'un vial de plàstic que facilita el mateix Centre de l'Or.

L'activitat, que es fa els dimecres a les 11 h i els dissabtes a les 18 h, s'allargarà fins el 31 d'agost i des de l'equipament confien que, un any més, tingui una gran acceptació per part del públic que visita durant l'estiu Balaguer i comarca.

Les places són limitades i per fer l'activitat cal reserva prèvia. Per a més informació es pot trucar al telèfon 973 448 668, enviar un  correu electrònic a l'adreça ordelsegre@balaguer.cat o visitar la web www.museucn.com.

El preu és de 8 € els adults i 5 € els menors de 16 anys.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar