Un any més torna al Pavelló de Balaguer el ja tradicional “Parc Infantil de Nadal a Reis”. Des de avui dimecres i fins al 4 de gener s'hi podran trobar activitats adreçades a nens i nenes de totes les edats.

Per Ràdio Balaguer
792 visites
35Fd6A408D714Ac48D316C6F0825Df45Bolessoccerball

Un any més torna al Pavelló de Balaguer el ja tradicional "Parc Infantil de Nadal a Reis" que té lloc des d'avui dimecres i fins al proper dijous dia 4 de gener. 

Com a novetat, enguany al parc s'ha incorporat l'Escola Ermengol, que organitzarà diàriament diferents tipus de tallers d'arts plàstiques i educatius. 

Seguint amb les novetats, també es disposarà d'un espai anomenat l'espai del jocs familiars gegants i les peces de construcció fustes i fustetes, per als més petits. 

També durant aquest dies s'hi duran a terme tallers gastronòmics, de manualitats nadalenques i de pintures. Es seguirà apostant per la part més infantil, amb l'espai per al conte anomenat "Hi havia una vegada ...". 

Un any més, s'hi trobarà el Parc d' Educació Viària o també anomenat Parc de mobilitat segura, a càrrec del Servei Català de Trànsit. 

Enguany el Parc de Bombers organitzarà un taller anomenat "sóc un bomber" on tots els nens i nenes que ho desitgin podran conèixer més a fons aquesta gran professió. 

Tampoc hi faltaran la resta d'elements habituals del parc, com són els inflables o diferents jocs. 

El preu d'entrada al parc serà de 3 euros diaris i 15 euros, l'abonament. 

Dins dels actes programats, aquest matí s'ha fet al Camp Municipal l'activitat de "Soccerball", que consisteix en realitzar partits de futbol dins de bombolles gegants inflades. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar