‘Una història fantàstica', de la Companyia de Comèdies Crisi Perpètua,omple el Teatre de Balaguer amb imaginació, humor i una gran acollida del públic

Per Ràdio Balaguer
523 visites
B60Eea8Bdda067B931560D4D5Eeffc297F8E3A888B9E4C4A8B0D04753C287C9F

Aquest diumenge 6 de juliol, el Teatre Municipal de Balaguer va viure una tarda plena de màgia i teatre amb la representació d'Una història fantàstica, a càrrec de l'Aula de Teatre de la Companyia de Comèdies Crisi Perpètua. L'espectacle, dirigit per Oana Paula Nicoară, va atreure un públic nombrós que va omplir la platea i va gaudir intensament de l'experiència teatral.

L'obra, una adaptació lliure del clàssic de Pinotxo amb tocs de commedia dell'arte, va sorprendre els assistents amb una història renovada i plena de personatges inesperats. A més dels coneguts Gepetto, Pinotxo o la Fada, el públic va descobrir figures com la Fustera Maria, el Pescador Tomàs o la Politxinela, que van aportar dinamisme i tocs d'humor al muntatge.

Els vuit joves actors i actrius, que han estat treballant-hi des del març, van demostrar un gran talent i complicitat damunt l'escenari, arrencant aplaudiments i somriures constants. L'ambient va ser proper i càlid, i l'aposta per la taquilla inversava permetre apropar el teatre a tothom.

Amb aquesta proposta, l'Aula de Teatre no només ha posat en valor el treball col·lectiu i la creativitat dels seus alumnes, sinó que també ha connectat amb el públic d'una manera emotiva i divertida.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar