UNA NOGUERA BIKE RACE PEL RECORD

Per Ràdio Balaguer
607 visites
C18Cdfd2688432Fe578584E802618Fbd20180324Noguerabikeracepremsafotofrancescllado0003

La Noguera Bike Race 2018 serà recordada per tots els seus participants per les condicions meteorològiques de fred i pluja que els bikers han viscut en l'edició d'engany disputada aquest dissabte.

D'entrada la versió ultra marató ha hagut de ser anul·lada atès que era massa arriscat per a la seguretat de la prova. La resta de proves, la marató i la ral·li,  sí que es van poder disputar.

Les excepcionalment dures condicions van convertir la distància marató en un desafiament a l'abast de molt pocs. Amb aquests condicionants únicament bikers molt experimentats i adaptats al fred i el fang van aconseguir sobreviure a la prova.

El basc Joseba León (Bikezona) va ser el guanyador en un dia en què només arribar a meta era un triomf. No obstant això, es tracta d'un veterà corredor que ha competit en tot tipus de proves de resistència al llarg de la seva extensa trajectòria.

Més bikers han pogut acabar en la distància ral·li. Jorge Avilés (Isart Bikes) ha dominat la prova en què ha marcat un espectacular crono de poc més de 2 hores.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar