Programa dedicat al món de la salut, que informa de les diferents campanyes, programes i activitats del CAP de Balaguer i del departament de Salut de la Generalitat.
Emissió: El tercer dimarts de cada dos mesos a les 9 del mati i re difusió a les 8 del vespre.
Realització: CAP de Balaguer.
Direcció i presentació: Sonia Arimany i Equip del CAP de Balaguer.
Ràdio a la carta:
En el programa Pensa amb el Cap de Ràdio Balaguer parlarem sobre la intervenció dels Treballadors Socials Sanitaris de l’ABS de Balaguer durant l’estat d’alarma. Ho farem amb la Carme Piqué i la Laura Olivart, treballadores socials de l’Àrea Bàsica de Salut de Balaguer i la Rebeca Medialdea, treballadora social del Centre Sociosanitari Hestia de Balaguer
En aquest programa Pensa amb el Cap parlem de les afectacions de la covid-19 amb la nostra salut. Les pròpies de la infecció però també aquelles relacionades amb el confinament i que han afectat aspectes com la dieta i el son. En parlarem amb el doctor Jesús Pujol, metge de família del CAP de Balaguer i investigador de l’Institut d’Investigació Jordi Gol.
En el programa “Pensa amb al Cap” parlarm de la campanya de vacunació contra la grip amb dues infermeres del Centre d’Atenció Primària, la Isabel Segarra i la Núria Tribó, que també explicaran perquè aquest any és tan important vacunar-se i quina diferència hi ha entre la grip i la COVID-19
Aquest dimarts, al programa Pensa amb el CAP, parlarem del ronc, de les apnees del son i de com es poden tractar. Ho farem amb el doctor Jesús Pujol, metge de família del CAP de Balaguer.