Programa dedicat al món de la salut, que informa de les diferents campanyes, programes i activitats del CAP de Balaguer i del departament de Salut de la Generalitat.
Emissió: El tercer dimarts de cada dos mesos a les 9 del mati i re difusió a les 8 del vespre.
Realització: CAP de Balaguer.
Direcció i presentació: Sonia Arimany i Equip del CAP de Balaguer.
Ràdio a la carta:
En aquest programa Pensa amb el Cap parlem de les afectacions de la covid-19 amb la nostra salut. Les pròpies de la infecció però també aquelles relacionades amb el confinament i que han afectat aspectes com la dieta i el son. En parlarem amb el doctor Jesús Pujol, metge de família del CAP de Balaguer i investigador de l’Institut d’Investigació Jordi Gol.
En el programa “Pensa amb al Cap” parlarm de la campanya de vacunació contra la grip amb dues infermeres del Centre d’Atenció Primària, la Isabel Segarra i la Núria Tribó, que també explicaran perquè aquest any és tan important vacunar-se i quina diferència hi ha entre la grip i la COVID-19
Aquest dimarts, al programa Pensa amb el CAP, parlarem del ronc, de les apnees del son i de com es poden tractar. Ho farem amb el doctor Jesús Pujol, metge de família del CAP de Balaguer.
El Pensa amb el CAP d’aquest dimarts, 28 de gener, parlarà del Procés Comunitari i de la primera Taula Territorial a Balaguer impulsada per l’Espai Estratègic de Coordinació Comunitària de la Noguera.
Hi intervindran Montse Farreny, coordinadora de programes de salut pública a la Noguera; Anna Solà, tècnica comunitària dels Serveis Socials del Consell Comarcal; i Neus Arola, referent i coordinadora de comunitària del CAP de Balaguer.