500 corredors participaran diumenge en una nova edició de l'Ermitanyos, una prova ciclista de caràcter no competitiu.
Un total de 500 corredors, el màxim permès, participaran diumenge en una nova edició de l'Ermitanyos, una prova ciclista de caràcter no competitiu organitzada pel Club Ciclista Radical Sport.
Entre els participants hi ha corredors d'arreu de Catalunya però també andorrans, francesos, italians i gent de Saragossa, València i Madrid.
El president de l'entitat, Sisco Ricart, explica que hi ha un total de tres recorreguts.
Àudio
Els interessats en inscriure's a la prova ho poden fer a través del web www.ermitanyos.com. Recordem, un cop més, que les inscripcions estan limitades als 500 participants.
En un altre ordre de coses, aquest dissabte, dia 17 d'octubre, a partir de les 4 de la tarda, tindrà lloc una nova edició de
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5074