Acaba a Balaguer el projecte JOVA amb la construcció de dos pipicans, un al carrer Noguera Pallaresa i un altre a la zona de l'escola Mont-roig, al costat del pas elevat per creuar la via del tren

Per Ràdio Balaguer
1684 visites
2D9E9432F5A53E76Fcf01844C91Ef226Pipican01800

Dotze joves voluntaris de Balaguer han finalitzat el programa "Jova" amb la construcció de dos pipicans.

El programa Jova, que es duu a terme en diferents localitats de la comarca, té com a objectiu que joves de 14 a 17 anys, facin tasques de voluntariat en favor dels seus pobles. El propòsit és que, en un ambient de companyonia entre ells, els joves es responsabilitzin i vegin com a propi tot allò que afecta el seu poble.

L'alcalde de Balaguer valora de forma molt positiva que la ciutat s'hagi sumat per primera vegada a aquesta inicitiva.

Àudio

Durant dues setmanes els joves han construït dos pipicans, un al carrer Noguera Pallaresa i un altre a la zona de l'escola Mont-roig, al costat del pas elevat per creuar la via del tren.

Aquests no seran els únics pipicans que s'habilitaran a Balaguer sinó que se'n preveuen quatre més. L'objectiu és reduir la presència de femtes de gos a la via pública.

Àudio

Durant aquesta setmana es preveu col·locar la grava als pipicans i ja podran entrar en funcionament.

El projecte Jova finalitza amb una sortida a Port Aventura en companyia de tots els joves dels diferents municipis que hi participen. Cada ajuntament finança l'entrada al parc i el Consell Comarcal el desplaçament en bus.

 

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5608

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar