Amb la comèdia teatral 'Avui no sopem' comença aquest diumenge la temporada d'hivern al Teatre Municipal de Balaguer.

Per Ràdio Balaguer
1085 visites
B2D673B02B2341A0A33A7C1389Dcf535Avuinosopem
Aquest diumenge 22 de gener a les 19 h es representarà al Teatre Municipal de Balaguer l'obra de teatre AVUI NO SOPEM de Pep Anton Gómez i Jordi Sánchez. Dirigida també per Gómez, està protagonitzada per un planter d'actors experts en fer riure al públic: Jordi Banacolocha, Maife Gil, David Bagés, Mercè Martínez i Susanna Garachana. 
 
És el primer cop que els autors s'enfronten a una comèdia familiar. L'origen del projecte es troba en un antic guió basat en un casament real que mai va veure la llum i que, ara, els autors han recuperat i actualitzat, conservant els personatges originals i modificant l'ambientació. Pep Anton Gómez i Jordi Sánchez treballen junts des de fa 15 anys. El primer espectacle que van presentar va ser Excuses! l'any 2011 i que també es va poder veure al Teatre Municipal de Balaguer. 
 
AVUI NO SOPEM explica els hilarants enfrontaments familiars que pot provocar una simple decisió com és que un matrimoni jubilat decideix d'anar a viure de la gran ciutat al poble. 
 
Actors, autors i directors de l'obra AVUI NO SOPEM fa temps que treballen junts. Així ho demostra el fet que l'actiu Mercè Martínez va interpretar a la parella del "Lopes" a Plats Bruts i l'actor Jordi Banacolocha al seu pare. I és que l'autor d'aquesta obra, Jordi Sánchez, és especialment conegut pel paper de "Lopes" de la sèrie Plats Bruts i de la sèrie La que se avecina en el paper d'"Antonio Recio". 
 
Les entrades poden comprar-se anticipadament a l'Oficina de Turisme de Balaguer (973445194) de dimarts a divendres d'11 a 14h i a la taquilla del Teatre (973445252) de 18 a 20h. i les 24h al web teatre.balaguer.cat. També diumenge al Teatre, una hora abans de la funció.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar