Aquest dissabte 14 de març es presentarà a Menàrguens el llibre 'Viatge enllunat' de Joan Barceló i Cullerés. Es tracta d'un acte dins de l'Any Joan Barceló.

Per Ràdio Balaguer
758 visites
1Cb8Fa6B54C806Cc59Da60073Ece7064Presentacillibrebarcelimage0
Aquest dissabte 14 de març es presentarà a Menàrguens el llibre 'Viatge enllunat' de Joan Barceló i Cullerés. 
 
La presentació anirà a càrrec de Montse Revés, regidora de Cultura a l'Ajuntament de Menàrguens, Eva Font, bibliotecària de la Biblioteca Margarida de Montferrat de Balaguer i Eulàlia Pagès, directora de Pagès editors. 
 
A continuació es durà a terme la lectura d'alguns fragments del llibre, a càrrec d'alumnes de l'escola Joan Ros Porta de Menàrguens i es projectarà un vídeo en que intervé Joan Barceló. 
 
L'acte, que acabarà amb un refrigeri, es durà a terme a les 6 de la tarda i a la videoteca de l'escola Joan Ros Porta. 
 
D'altra banda, el pròxim 23 de maig i també dins dels actes de l'any Barceló, es durà a terme a la sala Joan Baptista Xuriguera de Menàrguens, l'espectacle 'Només hi ha el somni que et guia'. Es tracta d'un espectacle poètic i musical basat en textos de Joan barceló i Cullerés, en commemoració del 40è aniversari de la seva mort. 
 
L'entrada a aquest espectacle serà gratuïta, però cal reservar abans, ja que l'aforament serà limitat. Es pot reservar al telèfon 973180205 - De dilluns a divendres de 9 a 14 hores.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar