Aquest divendres a la Biblioteca Margarida de Montferrat de Balaguer ha tingut lloc la tercera hora del conte en anglès Storytime a càrrec de Kids & Us Balaguer amb el títol 'The Elf's inventions '

Per Ràdio Balaguer
882 visites
3A5E09657Df974E3E8F3Bcb76Afb79E2Storytime5C0C5Bc14D2546E29A6F4A47178Ed7831
En aquesta nova hora del conte en anglès els actors que donen vida als personatges del Storytime han expliocat als més petits que el Pare Noel és un home molt ocupat i per això en Duster, un dels seus elfs, ha creat dos invents per ajudar-lo: el Freezifier i el Bad-O-Meter. 
 
L'hora del conte en anglès Storytime és la representació d'una història a través de diferents personatges, cançons i material complementari per assegurar que els nens puguin gaudir d'un espectacle en anglès. Una activitat que tornara amb una nova Storytime al mes de gener.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar