Aquest divendres es fa en diferents instal·lacions esportives de Balaguer la Diada olímpica de Primària. L'activitat està adreçada als escolars del 3r cicle, on es busca una jornada esportiva a través de diferents competicions d'esports convencionals

Per Ràdio Balaguer
497 visites

L'activitat està inclosa dins el pla local de dinàmica educativa i els infants han pogut practicar disciplines com l'hoquei, hip-hop, bàsquet, futbol, futbol sala, natació, bàdminton o tennis taula entre altres.

3D6491096862574F27Caa1Ad68F4A704Diadaesportiva5I6Primria6

La diada és una Jornada esportiva del Pla Municipal de dinàmica educativa en que des de les 9 del matí i fins a 2/4 de 2 del migdia els equipaments municipals (Molí de l'Esquerrà, poliesportiu, camp d'esports i pavelló d'Inpacsa), han acollit tot tipus d'activitats i competicions esportives: bàsquet, futbol, futbol sala, natació, bàdminton, hip-hop, tennis taula, escacs o hoquei, entre d'altres.

Albert Marvà, tècnic d'Esports a la Paeria, ha destacat la gran quantitat de disciplines que s'hi practiquen, i el fet que es tracta de la primera de les activitats esportives que es realitza després de la pandèmia en la que es tornen a barrejar alumnes de diferents centres educatius.

La Diada Olímpica aprofita els valors que transmet l'esport en la formació individual i social de l'adolescent. Fomenta l'intercanvi de bones pràctiques per facilitar la integració social dels grups desafavorits a través d'activitats esportives. I aconseguir un major equilibri entre la vida intel·lectual i física a les escoles fomentant trobades esportives entre l'alumnat.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar