Avui comença la campanya comercial de Nadal a Balaguer amb l'encesa de la il·luminació nadalenca. La campanya porta per nom 'Aquest Nadal regala somriures'.

Per Ràdio Balaguer
1382 visites
Fd2E8B8447F73112799Cbf461A0Ec8Bcregala

Sota l'eslògan "AQUEST NADAL REGALA SOMRIURES", l'Associació de Comerciants Balaguer 2021 posa en marxa aquest divendres 4 de desembre la Campanya de Nadal 2015-2016. El tret de sortida de les diferents activitats el donarà l'encesa de l'enllumenat de Nadal de tots els comerços associats el divendres a les 6 de la tarda amb una copa de cava.

L'objectiu de la campanya és  motivar els balaguerins i balaguerines i veïns i veïnes de localitats properes perquè comprin a Balaguer durant aquestes dates tan assenyalades. I és per això que com a novetat enguany s'han organitzat uns tallers per tal d'apropar el comerç a la població, i a la vegada aprendre amb un somriure.

La inscripció del taller tindrà un preu simbòlic de 2€ que  es destinarà a  associacions sense ànim de lucre com ÀGAPE, Creu Roja, el Centre d'Atenció als infants de Balaguer amb Risc d'Exclusió o Càritas. En aquesta línia de solidaritat, l'Associació de comerciants també s'involucrarà en els actes de la Marató de TV3 i amb regals solidaris que els clients podran deixar als diferents establiments.

Finalment, l'associació de comerciants continuarà amb la dinàmica dels anys anteriors de sortejar 6  xecs regal de 250 euros entre tots els clients.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar