Balaguer aprova el pressupost del 2017 amb els únics vots a favor de l'equip de govern. Tota l'oposició s'absté després d'expressar una queixa formal pel poc temps que han tingut per estudiar els comptes d'enguany.

Per Ràdio Balaguer
1029 visites

L'ajuntament de Balaguer va aprovar ahir al vespre, en un ple extraodinari, el pressupost d'aquest exercici amb els únics vots a favor de l'equip de govern. Tots els grups de l'oposició es van abstenir sense debatre el punt després d'expressar una queixa formal pel poc temps que han tingut per estudiar els comptes d'enguany. La major part de documentació se'ls va fer arribar el passat dimarts. 

A la queixa,  que va llegir el regidor Albert López, en representació de tots els grups de l'oposició, van apuntar la falta de "rigor" i la poca consideració amb el treball de l'oposició. Per això, l'única participació d'aquests grups en el ple va ser per abstenir-se. Així mateix, van assenyalar que "no es tractava d'una falta de responsabilitat" de l'oposició i que en el pròxim ple d'aprovació definitiva del pressupost aportaran les al.legacions que creguin oportunes. 

Per la seua part, l'alcalde, Jordi Ignasi Vidal, va demanar eximir a la resta de l'equip de govern del retard i va demanar que la queixa només fos personalitzada a la figura de l'alcalde. Va explicar que el pressupost es va portar a aprovació, sobretot, per complir els terminis en l'execució de les obres previstes de la taxa turística.

A més, es va comprometre a parlar amb tots els grups a negociar per evitar les al·legacions abans del ple ordinari. 

El pressupost de Balaguer per a aquest any ascendeix a 17,4 milions i preveu una inversió de 2,2 milions. Per afrontar la majoria d'inversions, l'equip de govern preveu demanar un crèdit d'1,4 milions d'euros.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar