Balaguer celebra el proper diumenge la primera Trobada de Swing. S'hi preveu la participació d'uns vuitanta balladors i es farà a la plaça del Mercadal a partir de les 12.30 h.

Per Ràdio Balaguer
1193 visites
4Dfc88Ac7F84C907Feaaa07Aab3E0878Swing

Balaguer celebra el proper diumenge la primera Trobada de Swing organitzada per l'Associació Swing Noguera. 

La impulsora d'aquesta trobada, Guadalupe Cortés, ens ha explicat avui com li va sorgir la idea de fer aquest esdeveniment i quin és el seu principal objectiu.

Àudio 

La mateixa Guadalupe Cortés ens ha fet cinc cèntims de què és el swing.

Àudio 

És un ball social que s'acostuma a ballar als carrers. Aquí a Balaguer la Trobada es farà a la plaça del Mercadal al voltant de les 12.30 h. La jornada, però, començarà a les 11 amb una visita guiada pel centre històric de la ciutat.

Àudio 

A la trobada s'hi espera la participació d'una vuitantena de balladors arribats sobretot de la província de Barcelona i de Lleida. 

En aquest esdeveniment hi col·laboren l'ajuntament de Balaguer, la Companyia de Dansa Montse Miret, Lleida Swing, All Swing i la Factoria, escola de dansa. 

Per a més informació sobre la trobada, sobre l'associació o sobre el ball del swing, els interessats poden escriure un correu a l'adreça swingnoguera@gmail.com. 

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=6095

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar