Balaguer celebrarà els dies 30 d'abril i 1 de maig una nova edició de Fira Q, un certamen que, tot i mantenir el disseny innovador dels darrers anys, s'ha pensat amb la voluntat que generi negoci.
Balaguer celebrarà els dies 30 d'abril i 1 de maig una nova edició de Fira Q i ho farà amb nous continguts, esdevenint la Fira de la ciutat, per a la ciutat i amb projecció arreu del territori.
L'objectiu és que Fira Q esdevingui una eina de promoció econòmica de la capital de la Noguera, dinàmica i atractiva. És per això que el certamen s'ha dividit en quatre grans sectors.
Jordi Ignasi Vidal és l'alcalde de Balaguer.
Àudio
Segons el mateix alcalde, es tracta d'un nou concepte de Fira que, tot i mantenir el disseny innovador dels darrers anys, s'ha ideat amb la voluntat que generi negoci.
Àudio
La cap de l'àrea de Promoció Econòmica de l'ajuntament de Balaguer, Antonieta Martínez, també destaca la part interactiva de la Fira d'enguany.
Àudio
Fira Q mantindrà l'espai dedicat a les coques de samfaina i recapte, elaborades pels forners de Balaguer i comarca, organitzat per l' Associació Gastronòmica i Cultural del Comtat d'Urgell; i també hi haurà un espai on es donaran a conèixer les empreses instal·lades al CEI, el Centre d'Empreses Innovadores de Balaguer.
En total, el certamen comptarà amb un centenar d'expositors, el 95 % dels quals de Balaguer.
Antonieta Martínez és la cap de l'àrea de Promoció Econòmica de l'ajuntament de Balaguer.
Àudio
En l'àmbit institucional, el Consell Comarcal de la Noguera també hi serà present amb la promoció turística del territori, potenciant la nova marca Montsec Prepirineu de Lleida i l'Observatori del Montsec, així com també el Departament d'Agricultura promocionant el producte de proximitat. La Diputació de Lleida també oferirà un espai molt dinàmic on hi haurà representats productes del territori.
Com a novetat d'enguany cal destacar que la Fira no tancarà al migdia i que el seu horari d'obertura serà de les deu del matí fins a dos quarts de nou del vespre ininterrompudament.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5403