Balaguer presenta dimarts la proposta de turisme cultural 'L'or del Segre. A la recerca del somni de Mariam'.
Balaguer presenta dimarts la proposta de turisme cultural "L'or del Segre. A la recerca del somni de Mariam".
La iniciativa forma part de la línia estratègica que ha impulsat la Generalitat de Catalunya, a través de l'Agència Catalana de Patrimoni Cultural (ACPC), per incloure els museus de Catalunya dins l'oferta turística, mitjançant la creació de propostes de turisme cultural en les quals els museus hi tenen un paper clau, al costat d'activitats i d'altres serveis turístics que fan més atractives aquestes propostes.
Carme Alòs és la directora del Museu de la Noguera.
Àudio
El producte turístic de Balaguer consisteix en un recorregut pel Centre Històric, una visita al Museu de la Noguera i al Centre d'Interpretació de l'or i la pràctica de buscar al riu Segre, entre altres activitats.
Àudio
Segons la mateixa Carme Alòs, la de Balaguer és una proposta adreçada sobretot al públic familiar.
Àudio
La presentació del proper dimarts està adreçada als agents turístics, allotjaments, restaurants, agencies de viatge i oficines de turisme, entre altres. A tots ells, a partir de les 10.30h, se'ls presentarà el vídeo promocional d'aquest producte turístic i el fulletó editat amb la mateixa finalitat.
En finalitzar, els assistents podran gaudir d'un tast d'oli dels molins de La Noguera , l'or líquid de les nostres terres i també de vi de la nostra DO "Costers del Segre".
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5091