Balaguer trenca la corba descendent i puja 28 punts al risc de rebrot, fins un valor de 316. La Noguera en baixa 18 fins als 500 punts. Lleida incrementa riscos i supera els 600 punts i Catalunya també puja lleugerament

Per Ràdio Balaguer
570 visites
4A58837B46937C99D071C2758C976Ef7Coronavirus2

Balaguer ha trencat la línia descendent que mantenia al risc de rebrot des de fa un setmana. Ho ha fet després que les últimes dades de Salut marquin un ascens de 28 punts en aquest valor, sent actualment de 316. La velocitat de contagi, en canvi, es manté quasi estable, amb un valor de 0.9. Tot plegat després que durant la jornada d'ahir es sumessin 6 nous positius i s'administressin quasi 350 primeres dosis de la vacuna.

La comarca de la Noguera ha abaixat el risc de rebrot en les últimes hores. Ho ha fet en 18 punts fins un valor de 500. La velocitat de contagi també baixa a 1.08. Des d'ahir s'han sumat 24 nous positius a la comarca. Per municipis, mentre la situació segueix millorant a Albesa i Vallfogona, els ascensos més marcats es presenten ara a Alòs de Balaguer, Les Avellanes i Santa Linya. Algerri o Os de Balaguer.

A nivell de la regió de Lleida, s'ha sumat un nou increment a les xifres de risc, que ja són les més altes de la 5a onada, amb un risc de rebrot de 606 i una velocitat de contagi de 1.23. Segarra, Urgell, però sobretot el Pla d'Urgell, són les comarques amb pitjors dades. El nombre de persones ingressades amb covid-19 als hospitals de Lleida ha pujat a 188 aquest dijous, dos més que dimecres. Pel que fa a les UCI, els pacients crítics pel virus es mantenen en 36, la mateixa xifra del dia anterior.

A Catalunya la velocitat de propagació s'enfila a 1,35, quatre centèsimes més, mentre que el risc de rebrot puja a 346 ( 10). S'ha informat de 15 noves morts, hi ha 27 pacients menys ingressats als hospitals i 3 persones més a l'UCI.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar