Bons resultats del CEN Balaguer en la 89a Travessia al Port de Barcelona.
El CEN Balaguer va aconseguir uns bons resultats en la 89a Travessia al Port de Barcelona disputada el passat diumenge, una prova que va comptar amb més de 500 participants, entre els quals, 8 nedadores del club balaguerí que van competir en diferents categories.
En la categoria de natació adaptada, en la qual es va nedar la distància de 400 metres, el nedador Iker Ruiz va aconseguir la tercera posició.
En la categoria menor, amb un recorregut de 1000 metres, Aurembiaix Pifarré va aconseguir la 4a posició amb un temps de 14 minuts i 26 segons, i en la categoria masculina Marc Suñé va obtenir una meritòria 9a posició.
En la categoria Infantil, també de 1000 metres de recorregut, la nedadora Ares Perera va aconseguir la 4a posició.
Finalment, Pere Barbosa, en la travessia de 2500 metres, va ser l'11è classificat júnior.