Cap de setmana de bons resultats per al futbol comarcal amb un Vallfogona que suma la segona victòria de la temporada, un Bellcairenc que puntua i el Térmens que es consolida líder
SEGONA CATALANA – GRUP 5
El Vallfogona de Balaguer comença a afinar el seu joc i aconsegueix la segona victòria de la temporada en derrotar per 3 a 1 l’Alguaire. Els locals es van avançar al minut 26 amb un gol de Jan Pallisé, i el marcador no es va moure fins ben entrada la segona part, quan els visitants van empatar al minut 71. La reacció del Vallfogona, però, va ser immediata: Mballo trencava la igualtat i Quim Codina reblava el triomf amb el tercer gol. Tres punts que donen aire a l’equip per sortir de la zona baixa de la classificació, on ara és tretzè.
Per la seva banda, l’Artesa de Segre va empatar a casa davant l’Agramunt (2-2) en un partit amb tots els gols concentrats a la primera meitat. L’Artesa va arribar a posar-se per davant gràcies a un penal transformat per Cissé, però el duel va acabar amb repartiment de punts. Els de l’Artesa se situen quarts a la taula.
TERCERA CATALANA – GRUP 14
Remuntada d’ofici del Térmens, que va superar l’Albagés per 2 a 3. Els locals van començar forts i es van avançar amb dos gols, però els de la Noguera van reaccionar abans del descans per empatar, i ja en els minuts finals van aconseguir el tercer, que va decantar el partit. Amb aquesta victòria, el Térmens es manté líder del grup.
El Bellcairenc, per la seva part, va sumar un punt valuós en empatar 2-2 amb el Puigvertenc. Els visitants dominaven clarament al descans amb dos gols d’avantatge, però a la represa els locals van reaccionar, malgrat quedar-se amb deu homes per una doble amonestació. Els gols de Sullayman i Pol Teixidó van permetre igualar el marcador en el temps afegit. Amb aquest resultat, el Bellcairenc continua cuer, però dona mostres de millora.
TERCERA CATALANA – GRUP 15
El Ponts va caure per la mínima (0-1) davant l’Organyà, mentre que el Vilanova de l’Aguda va rescatar un empat a 2 en els minuts finals contra el Bellpuig.
Una jornada que deixa bones sensacions per al Vallfogona i el Térmens, mentre que la resta d’equips de la comarca continuen lluitant per escalar posicions en una lliga molt ajustada.