Dels tres aspirants que van aprovar les proves del concurs oposició per formar part de la borsa de treball d'agents de policial local de Balaguer només un es podria incorporar al cos

Per Ràdio Balaguer
762 visites

Si finalment això és així, la Paeria convocarà un nou concurs per intentar tenir més agents, “ja que és una necessitat per la ciutat”, segons la paera en cap, Lorena González

Cb766368Adf8459442F07621D5330E5Evlcsnap2024090412H19M12S687

Dels tres aspirants que van aprovar les proves del concurs oposició per formar part de la borsa de treball d'agents de policial local de Balaguer només un es podria incorporar al cos.

Així ho ha explicat a Ràdio Balaguer la paera en cap, Lorena González, que diu que es van inscriure al concurs un total de 22 persones, de les quals només 12 es van presentar a les proves. D'aquestes, 7 van passar la primera fase i, finalment, només tres van aprovar. Segons ha apuntat la paera en cap, però, d'aquestes tres sembla ser que només una entraria a formar part del cos.

Si finalment això és així, la paera en cap ha explicat que convocaran una nova borsa per intentar tenir més agents, "ja que és una necessitat per la ciutat". L'objectiu de la borsa d'agents és mantenir l'estructura del cos de la Guàrdia Urbana i poder disposar també de més efectius per tal de solucionar així determinades situacions que es generen per manca de plantilla.

En un altre ordre de coses, Lorena González s'ha pronunciat sobre l'apunyalament que hi va haver dissabte a la matinada a la ciutat de Balaguer. La paera en cap ha volgut deixar molt clar que el tema de la seguretat ciutadana és competència dels Mossos d'Esquadra. Ha dit també que cal fer molta feina per evitar aquestes situacions i s'ha mostrat preocupada perquè cada vegada hi ha més gent que porta armes blanques.

Actualment, el cos de la policia local de Balaguer té 16 efectius entre els quals hi ha el caporal i dos agents que es troben en el que s'anomena "segona activitat", és a dir, que no patrullen pel carrer.

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar