Demà dissabte el servei de tren entre Balaguer i la Pobla de Segur serà substituït per un servei d'autobús per treballs de millora.

Per Ràdio Balaguer
795 visites
Cbe8329C3D7870A8266309D063A638Dftrennou

Demà dissabte i amb motiu de treballs de millora, el servei de tren de les 8.25 h amb sortida de Balaguer en direcció a La Pobla de Segur i el servei de tren de les 10.08 h amb sortida de La Pobla de Segur en direcció a Balaguer, es veuran substituïts per un servei d'autobús.

La resta del servei de trens serà l'habitual. L'autobús substitutori s'aturarà a totes les estacions del recorregut a la parada d'autobús més propera, excepte a les estacions de Gerb, Sant Llorenç de Montgai, Vilanova de la Sal i Santa Linya, on s'aturarà sota demanda trucant al telèfon 973 44 55 03 o mitjançant els intèrfons de les estacions.

L'horari de pas de l'autobús substitutori serà el mateix que el del servei de trens.

D'altra banda, el vicepresident del Govern i conseller d'Economia i Hisenda, Oriol Junqueras, ha destacat la línia gestionada per Ferrocarrils de la Generalitat, de Lleida a la Pobla de Segur, com un exemple de la responsabilitat i de la capacitat del Govern per oferir un bon servei de transport públic als ciutadans. Això ho ha contraposat amb les deficiències que, segons Junqueras, pateixen les línies que gestiona l'empresa estatal RENFE a Catalunya, com és el cas de
Rodalies.

Aquestes declaracions s'emmarquen en la visita institucional de dos dies a l'Alt Pirineu realitzada pel vicepresident.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar