Derrota del Teixidó Associats del Club Bàsquet Balaguer a la pista de l'Sferic de Terrassa per 71 a 58. El primer equip femení no va jugar

Per Ràdio Balaguer
341 visites

190480A9330A154B951Ea68706490B7Bbsq

Mala segona meitat de joc per al Teixidó Associats del Club Bàsquet Balaguer, que li va costar aquest diumenge els punts en joc a la pista de l'Sferic Terrassa.

El partit va començar amb parcials de 16-15 i 32-32, mostrant una igualtat entre tots dos equips.

Al final del tercer període els locals van començar a obrir distància al marcador aprofitant la falta d'encert dels balaguerins, fent un 52 a 44. Aquesta distància va resultar insalvable per als de Jonatan Muñoz, que van veure com el partit s'acabava d'escapar a l'últim període fins al 71 a 58 final.

Amb aquest resultat, acumulen una nova derrota i són onzens.

No va jugar , en canvi el primer equip femení. El Q2 Consultors havia de jugar a la pista del Barça de Sant Feliu i un problema d'aquest equip per disposar de pavelló va fer que finalment no es disputés l'encontre.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar