Diferents esdeveniments esportius ompliran d'atletes i palistes la ciutat de Balaguer aquest cap de setmana.
Balaguer acull aquest cap de setmana diversos esdeveniments esportius.
Demà dissabte, a partir de les 10.30h, se celebra per segona vegada aquí a la ciutat el Campionat de Catalunya de Kayac Cros al marge esquerra del riu Segre i entre els ponts de Sant Miquel i Pont nou. Es tracta d'una duatló, una prova espectacular que recull el cros i la piragua .
Aquesta prova esta organitzada per l'Associació Piragüista Balaguer i a través de la Federació Catalana de Piragüisme.
També demà dissabte tindrà lloc la Diada Atlètica a partir de les 5 de la tarda. Es tracta d'un circuit tancat que sortirà de la passarel·la de l'estació d'autobusos i que tindrà lloc pel marge esquerra del riu Segre. Hi participaran uns 300 infants.
Pel que fa al diumenge, 800 atletes participaran a la Mitja Marató a partir de 2/4 de 11 del matí, amb sortida i arribada a la Plaça Mercadal.