El C. F. Balaguer s'imposa de forma contundent al cuer de la categoria, el Morell, per 8 gols a 0 i es manté com a segon a la classificació.

Per Ràdio Balaguer
737 visites
D02Bc186Ba8362E710Ddd1D3073C9B24Campfutbol

El CF Balaguer va superar ahir sense problemes el cuer del grup II de Primera Catalana, el CD Morell, que va demostrar davant dels homes dirigits per Jordi Cortés el perquè de la seva actual situació a la taula.

El domini del Balaguer va ser clar des de l'inici fins al final de l'encontre tot i que al conjunt local li va costar més del que es preveia inicialment trenar jugades clares d'atac. L'1-0 va arribar al minut 15 obra de Mikel i no va ser fins a l'últim sospir del primer temps quan Pau va poder aprofitar un rebuig defensiu per anotar el 2-0.

A la segona part, el Balaguer va saltar al camp decidit a controlar tant el joc com el marcador i, al minut 49, Massana va marcar el tercer gol local després de dos xuts consecutius al travesser de Galceran i Asier. Al minut 60, una passada de Galcerán sobre Genís va suposar el 4-0 i en ple festival de gols del conjunt local, Mikel va fer una bona passada a Asier, que va encarar el seu defensor i va cedir a Genís en últim moment perquè fes el cinquè gol del Balaguer i el segon al seu compte particular.

Al minut 77, Carlos va marcar un gran gol de falta directa davant del qual el porter visitant Escrichs no va poder fer res i, al cap de quatre minuts, Genís va firmar un hat-trick per fer pujar la setena diana de la tarda a l'electrònic. Ja a l'últim minut del duel, el local Putxi, que havia entrat en substitució de Sergi al minut 46, va voler afegir-se a la festa marcant el definitiu 8-0.

Amb aquest resultat, el Balaguer es manté segon a la classificació a un sol punt del líder, el Santboià. En la pròxima jornada, els homes de Jordi Cortés visitaran el camp de l'UD Vista Alegre.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar