El C.F. Balaguer supera el Rubí i es manté líder en solitari de Primera Catalana. L'equip barceloní només va inquietar els homes de Jordi Cortés al final de l'encontre.

Per Ràdio Balaguer
617 visites
9B9Aba8974Edd5B77081Abfe4A2B261Bfutbol27
El Balaguer es va mostrar ahir com un líder sòlid i solvent i va superar per 3-1 el Rubí en el seu millor partit del que va de temporada. L'equip de Jordi Cortés es manté al capdavant de la classificació, en solitari, amb 10 punts, fruit de les tres victòries i un empat que ha aconseguit en aquesta arrancada de Lliga. Malgrat la comoditat amb què va controlar el partit, es va trobar amb un sofriment innecessari en els minuts finals, en els quals el Rubí va aconseguir el seu gol. Però la resposta dels locals va ser fulminant i el 3-1, aconseguit per Isaac al minut 89, va tancar el partit i va permetre que els tres punts es quedessin a la Noguera. Els autors dels altres dos gols balaguerins van ser Bañuelos i Galceran.
 
Al final de l'encontre, el tècnic del Balaguer, Jordi Cortés, es va mostrar molt content, tant pel resultat com pel joc desplegat pels seus homes.  
 
La pròxima jornada, els balaguerins viatjaran fins al camp del Suburenc, el quart classificat de la categoria amb 7 punts, 3 menys que el Balaguer.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar