El Club Futbol Balaguer perd per la mínima, 1 a 2 contra el Júpiter, el líder de la categoria, en un partit en que els locals van merèixer més. El Juvenil empatava a 3 a Reus

Per Ràdio Balaguer
346 visites
4Cdfdc3F65D9Bed4Ddc47133741F6725Cfb

El primer equip del Club Futbol Balaguer va perdre aquest diumenge per 1 a 2 contra el Júpiter, el líder de la categoria en un partit en que els locals van merèixer més.

L'encontre es preveia difícil pel simple fet de rebre al líder i que aquest encara no ha perdut cap partit aquesta temporada. Tot i això el Balaguer va plantar cara i va fer una primera part quasi impecable. Els visitants van disposar d'una única ocasió de gol que és la que van transformar al minut 20. Abans d'anar al descans, però, Andreu Ramos va fer el gol de l'empat.

A la represa el Balaguer va sortir disposat a seguir lluitant, disposant com en la primera meitat de moltes més ocasions de gol. Tot i això, al minut 48 el Júpiter tornava a marcar. Amb el marcador al seu favor, els visitants es van dedicar a frenar el joc i a aturar-lo sempre que era possible. Una mostra n'és el fet que va acabar amb 8 targetes grogues, una d'elles fins i tot per al seu porter.

Amb aquest resultat el Balaguer és vuitè i la propera jornada visitarà el camp del Parc, a Barcelona, que és el cuer.

L'Artesa de Segre va perdre 2 a 0 contra el Terrassa i és antepenúltim. El Juvenil del Balaguer va aconseguir un empat a 3 al camp del Reus, un resultat que li serveix per posar-se 14è del grup 3 de la Preferent Juvenil.

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar