El Consell d’Administració i la Junta General del Patronat de Turisme aproven un pressupost de 6 milions d’euros per 2026
El vicepresident de l’organisme, Juan Antonio Serrano, destaca que els comptes permetran reforçar la promoció de la destinació i mantenir el suport als consells comarcals
El Consell d’Administració i la Junta General del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida han aprovat aquest dilluns un pressupost de 6 milions d’euros per l’any vinent. Aquesta xifra representa un increment del 14% respecte del pressupost de 2025.
El vicepresident del Patronat, Juan Antonio Serrano, ha explicat que el pressupost té dos eixos principals, que són “el reforç de la promoció de la destinació als mercats català, estatal i internacional i el suport als consells comarcals”. Serrano ha destacat que “els comptes preveuen també una partida específica per mantenir la coorganització del Premi Pica d’Estats amb el Col·legi de Periodistes de Catalunya”.
Així mateix, la Junta General del Patronat ha ratificat el Pla d’Accions per l’any vinent. Aquest té com a objectius principals implementar el model de gestió turística sostenible i regeneratiu i treballar per un màrqueting cada cop més eficient, donant resposta així a les línies de treball establertes tant al Pla Estratègic de Turisme del Pirineu i les Terres de Lleida com al Pla de Màrqueting. El Pla d’Accions aposta per una gestió del turisme més sostenible que beneficiï al turista i també a l’economia i al desenvolupament local.