El Cor de Cambra de l'Auditori Enric Granados de Lleida i els textos de Ramon Llull són els protagonistes del segon concert del cicle Juliol de Música i Poesia

Per Ràdio Balaguer
952 visites
F4F3752A906D2F3D048E3C773A5C62D8Juliolmusicapoesia10072016

El Cor de Cambra de l'Auditori Enric Granados de Lleida i els textos de Ramon Llull són els protagonistes del segon concert del cicle Juliol de Música i Poesia aquest diumenge al monestir de Santa Maria de les Franqueses.

Jordi Alsina, del col.lectiu Bada-Pas, organitzador de l'esdeveniment, parla tot seguit del programa previst.

Àudio

El primer concert va tenir lloc el passat diumenge a l'església de Sant Domènec. Alsina en fa una valoració positiva musicalment parlant i també pel que fa al públic assistent.

Àudio

El preu de les entrades per als concerts del Juliol de Música i Poesia és de 12€. Es poden adquirir de forma anticipada a l'estanc San Agustín, a la copisteria Manhattan, a l'Arlequí i també a la web www.julioldemusicaipoesia.cat.

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5579

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar