El Dia Mundial de la Ràdio a Lleida, del passat 12 de febrer, en què van participar EMUN FM, Alpicat Ràdio i Ràdio Balaguer són alguns dels programes guardonats pels Premis Ràdio Associació.
Ahir al matí es van donar a conèixer els guardons de Ràdio Associació de Catalunya.es van presentar a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya, a Barcelona i entre els premiats hi ha Ràdio Televisió d'Andorra, Ràdio Pineda, EMUN FM, Ràdio Igualada i Ràdio Sabadell.
L'especial informatiu per l'emergència del núvol tòxic que va fer Ràdio Igualada, el programa de castellers "Enfilat" de Ràdio Sabadell i el Dia de la Ràdio a Lleida, del passat 12 de febrer, en què van participar EMUN FM, Alpicat Ràdio i Ràdio Balaguer són programes guardonats pels Premis Ràdio Associació.
Jordi Margarit és el president de Ràdio Associació de Catalunya.
Àudio
Jordi Margarit destaca també la professionalitat de les ràdios locals.
També es van premiar el programa en anglès Fun With English de Ràdio Pineda i els 25 anys de Ràdio Televisió d'Andorra. També hi ha un premiat de llengua castellana, el periodista Carlos Alsina de la COPE per l'entrevista al president Mariano Rajoy que va donar aquell gran moment: "Y la europea?". Els guardons es donaran demà passat a dos quarts de vuit a l'Auditori de l'ONCE a Barcelona. Els presentarà en Quim Masferrer i no estan dotats econòmicament.