El dissabte dia 7 de desembre torna la Fira de les Aspres – Fira de la Suca a Os de Balaguer. La fira inclourà la GastroKhana, una gimcana gastronòmica que premiarà el guanyador amb un lot de productes del Montsec.

Per Ràdio Balaguer
798 visites
C13D6C7D65Da27Da3D59Aa08B73Af29Ecartellfiraaspres2019
Un any més a inicis del mes de desembre torna a Os de Balaguer la Fira de les Aspres – Fira de la Suca, organitzada per l'Associació d'Empresaris i Comerciants de la Noguera Alta. 
 
La fira es durà a terme el dissabte 7 de desembre des de les 9 del matí i fins a les 2 del migdia. Un any més, l'activitat començarà amb el tradicional esmorzar gratuït per a tothom amb pa torrat, oli i mel, la Suca. 
 
Durant el matí es podrà visitar la mostra de botigues i productes artesanals i hi hauran tastos d'oli, mel i torró, tots originaris de la serra del Montsec. A més, hi actuaran els Grallers d'Os de Balaguer, per a públic infantil s'oferiran també jocs i passejades amb poni i es farà una gimcana gastronòmica. 
 
Aquests és un dels atractius principals d'aquest any en que l'agència de comunicació gastronòmica Red Flavors organitzarà la #GastroKhanaLesAspres, una gimcana gastronòmica adreçada a grups de com a màxim 8 persones de totes les edats, especialment públic familiar. 
 
La prova tindrà lloc de les 10.00 a les 12.30 h i els participants hauran de seguir un joc de pistes que consistiran en superar diferents reptes gastronòmics. 
 
Qui els superi podrà guanyar una cistella de productes agroalimentaris de proximitat valorada en 60€ i tots els participants rebran un detall. 
 
Per participar-hi cal inscriure's prèviament i les places són limitades. Les inscripcions es poden formalitzar al correu hola@redflavors.cat, als telèfons 686 801 487 o 622 22 89 88. 
 
 
A la gimcana hi participaran un total d'onze productors: Xarcuteria Ana, El Molí de Tartareu, El Molí del Pau, Forns Goar, Alemany, Freixes Solà, Cafè bar Cal Ros, Monestir de les Avellanes, Tu i Lleida, Brebel i Masia Sinyó. 
 
Un altre dels atractius de la fira seran la possibilitat de visitar l'exposició 'els artistes van amb tractor' de Sara Boldú, a la Sala Sant Antoni. Es tracta d'un recull fotogràfic des de l'aire, que mostra com l'acció humana, a través de l'agricultura, dibuixa el paisatge talment com un llenç.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar