El genet Albert Hermoso subhastarà un cavall el proper divendres 10 d'abril per recaptar fons, que destinarà a Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida, per la lluita contra el coronavirus.
El genet Alber Hermoso farà una subhasta benèfica online el proper divendres 10 d'abril. La intenció és subhastar un cavall i destinar el 50% dels beneficis de la subhasta a l'hospital, com a mostra d'agraïment als professionals sanitaris per la tasca que estan duent a terme en la lluita contra la Covid-19.
La subhasta es podrà seguir el divendres 10 d'abril a les 8 del vespre al compte d'Instagram del mateix Hermoso, @albert_hermoso. El plec de condicions, així com la informació del cavall, es pot consultar al web alberthermosofarras.com