El Monestir de Santa Maria de les Franqueses de Balaguer acull aquest cap de setmana una trobada de grups recreacionistes medievals.
El Monestir de Santa Maria de les Franqueses de Balaguer acull aquest cap de setmana una trobada de grups recreacionistes medievals i al mateix temps es farà la presentació pública de la nova associació cultural Recognoverunt Proceres, amb membres de la ciutat de Balaguer.
L'activitat porta per títol "Un dia a la vida quotidiana medieval".
Gemma Balagueró és una de les membres de Recognoverunt Proceres.
Àudio
La mateixa Gemma Balagueró ha explicat aquest matí al programa Què fem ? de Ràdio Balaguer perquè s'ha escollit el Monestir de les Franqueses per fer aquesta recreació medieval.
Àudio
Durant el cap de setmana es faran diverses activitats, obertes a tots els públics i amb entrada gratuïta.
Gemma Balagueró detalla tot seguit el programa d'actes.
Àudio
Diumenge, a les 10h, s'obriran les portes del campament al públic. A les 11h, membres del Museu de la Noguera faran una visita guiada, explicant els diferents àmbits que hi havia al Monestir i rodalies. A les 15h es tancarà el campament.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5391