El Museu de la Noguera acull avui l'última conferència del cicle “Els dimarts arqueològics”. La xerrada tracta sobre Les estàtues - menhirs i el dolmen dels Reguers de Seró, a càrrec de Joan López i Andre Moya, arqueòlegs.

Per Ràdio Balaguer
887 visites
A0B3Daec76Ab33D5Cc19Bb3E10A05Dd9Dolmen

El Museu de la Noguera acull avui l'última conferència del cicle "Els dimarts arqueològics". La xerrada d'avui tracta sobre "Les estàtues - menhirs i el dolmen dels Reguers de Seró: una aportació excepcional dins el megalitisme peninsular i europeu".

Eva Solanes és una de les tècniques del Museu de la Noguera.

Àudio 

Segons la mateixa Eva Solanes es tracta d'una troballa molt important.

Àudio 

Precisament el que es pretén amb "Els dimarts arqueològics" és donar a conèixer  la importància de la recerca arqueològica que s'està fent a la comarca de la Noguera.

Àudio 

Des del Museu de la Noguera es mostren molt satisfets per la resposta del públic a aquest cicle de conferències.

Àudio 

La xerrada d'avui es fa a les 20h i anirà  a càrrec de Joan López i Andreu Moya, tots dos arqueòlegs. 

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5583

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar