El primer equip del Club Futbol Balaguer goleja per 4 a 0 al Vallbona en una clara mostra de superioritat en el joc

Per Ràdio Balaguer
400 visites
788F080269Bb62Cfa7Caebe0D8A6C7Fbftbl

El primer equip del Club Futbol Balaguer va golejar aquest diumenge per 4 a 0 al Racing Vallbona.

Els balaguerins van trobar d'inici un rival molt físic, que va explorar les primeres ocasions de gol temps de sortir al terreny de joc, però que els locals van neutralitzar ràpidament.

A partir de llavors, els homes de Josete es van anar fent amb el partit fins que Nabil Jadiri va fer el primer al minut 40, i Marc Soldevila el segon al 44.

A la represa, els barcelonins van acusar el desgast físic de la primera part i el Balaguer va dominar encara amb més facilitat. Nabil Jadiri va marcar de nou, signant el tercer al minut 73, i Joel Chiné va transformar una falta directa en gol al 76, tancant ja el definitiu 4 a 0 però deixant veure que la golejada podria haver estat molt superior.

Amb aquest resultat el Balaguer és quart en solitari, a 2 punts del tercer, el Manresa i a 6 del líder, el Júpiter.

A la Preferent el Juvenil del Balaguer va perdre per la mínima, 2 a 1, en la seva visita a Sabadell. Xavi Orteu va aconseguir el gol per als de la Noguera al minut 64, quan el Sabadell ja en portava 2, el primer d'ells aconseguit al minut 1 de joc. Amb aquest resultat el Balaguer és cuer.

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar