El primer equip del Club Futbol Balaguer rep aquest diumenge a la tarda al líder de la categoria, el Mollerussa. El juvenil de Preferent visita a l'Olot i el de Segona Divisió visita el Bordeta Lleida

Per Ràdio Balaguer
547 visites
A2A1E4344B00F26284083Bad1F4550Cfparitfutbol01Mar

El primer equip del Club Futbol Balaguer rep aquest diumenge a les 5 de la tarda al municipal de Balaguer al líder de la categoria, el Mollerussa.

Serà un partit que es preveu complicat ja que el Mollerussa només ha perdut dos partits en tota la temporada. El tècnic David Biosca diu que els objectius de tots dos equips són diferents, però els derbis són diferents dels altres partits, i ha recordat que en la visita a Mollerussa es va aconseguir l'empat. A més tots dos equips es coneixen molt. Per aquest motiu aniran amb tota la intenció de sumar fent-se forts a casa i comptant amb l'afició.  

Pel que fa a jugadors, Issac segueix lesionat i va per llarg; Bayona encara és dubte pel cop que va rebre la setmana passada; Galceran també té molèsties al turmell i encara és dubte; i Pau Solanes serà baixa per un cop a la cara la passada setmana.

El partit es podrà jugar a porta oberta després de la suspensió cautelar per part de la federació de la sanció al Balaguer.

El Juvenil A, a Preferent, afronta una jornada difícil. Visitarà el dissabte a 2/4 d'1 del migdia el camp de l'Olot, el primer classificat.

El juvenil B, a Segona, juga diumenge a 2/4 de 7 de la tarda al camp de la Bordeta Lleida, un rival assequible que està en dinàmica negativa.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar