Els 40 joves que actualment participen en el projecte Singulars 'Som Joves' iniciaran a mitjans del mes de maig les pràctiques en les empreses relacionades amb la formació que han realitzat

Per Ràdio Balaguer
467 visites

En aquesta edició, els joves estan realitzant el curs d'Auxiliar polivalent de cuina i cambrer/a de sala i el d'Auxiliar polivalent de comerç, magatzem i logística

3931Dae6Adcb7571E492E094De532Ab0Imatgesprojecteformacisimgularsmaig20223

Els 40 joves que actualment participen en el projecte Singulars "Som Joves" iniciaran a mitjans del mes de maig les pràctiques en les empreses relacionades amb la formació que han realitzat, el curs d'Auxiliar polivalent de cuina i cambrer/a de sala i el d'Auxiliar polivalent de comerç, magatzem i logística.

 

Segons la tècnica orientadora del projecte Singulars "Som Joves", Marta López, amb aquesta estada a les empreses els joves podran posar en pràctica tot allò que han après per poder accedir, posteriorment, al mercat laboral.

 

El projecte Singulars treballa per a la inserció dels joves de 16 a 29 anys en el món laboral. Se'ls s'orienta i se'ls forma al mateix temps que el programa també incideix en la inserció i el coneixement del territori. En aquest sentit, Marta López parla de les activitats que també es fan per conèixer l'entorn productiu i de les activitats socials, "perquè la implicació en activitats comunitàries és molt beneficiosa en el moment de la recerca dels joves i de les pròpies competències".

 

La mateixa López fa una valoració força positiva del projecte i dels resultats aconseguits. "Tots els anys hem aconseguit els objectius i gran part dels joves han trobat feina, ja sigui en les empreses on han fet les pràctiques o en altres empreses del territori", ha dit la tècnica orientadora del projecte, que també parla de la importància del procés d'orientació als joves amb el currículum i l'entrevista com alguns dels aspectes importants a treballar.

 

El projecte Singulars està gestionat novament, i de forma conjunta, per la Paeria de Balaguer i l'Associació Reintegra. El projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball i Economia Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d'Ocupació Juvenil, d'acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil".

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar