Els tripulants de la Transsegre d'enguany hauran de pagar 10 euros per poder-hi participar. L'organització demana aquesta collaboració perquè la festa pugui tirar endavant.
L'organització de la Transsegre ha demanat aquest any als tripulants que hi vulguin participar que col·laborin econòmicament amb la festa. Un dels membres de l'organització, Josep Mª Sauret, explica tot seguit què ha motivat que enguany es demani una aportació econòmica de 10 euros als participants de les diferents embarcacions.
Àudio
La Transsegre ha enviat un comunicat als diferents tripulants demanant-los aquesta col·laboració i la resposta, ara per ara, és força positiva. En aquest sentit, Josep Mª Sauret assegura que el ritme d'inscripcions es manté al nivell dels altres anys.
Àudio
Pel que fa a la col·laboració de les institucions, i els col·laboradors habituals, l'organització de la Transsegre agraeix i reconeix l'esforç alhora que fa una crida a la importància i la necessitat de les seves aportacions i anima als que no ho fan, especialment si se'n beneficien, per poder tirar endavant la Transsegre.
Àudio
La Transsegre –com sentíem- reduirà aquest any el seu pressupost i en aquest sentit és molt probable que es prescindeixi de l'especacle piromusical que es feia cada any.
En un altre ordre de coses, Josep Maria Sauret demana que la gent Jove col·labori i s'impliqui amb la Transsegre.
Àudio
La Transsegre 2011 tindrà lloc els dies 8, 9 i 10 de juliol. Les inscripcions quedaran tancades una vegada s'arribi a les 275 embarcacions o l'1 de juliol.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2392