Èxit de la segona edició del Posa't la gorra, que ahir va aplegar milers de persones a Balaguer. Prop de 6.000 inscrits van participar a la caminada, s'han venut més de 7.000 gorres i s'han recaptat prop de 90.000 euros

Per Ràdio Balaguer
853 visites
C159Bc6E5A99F03C670802E19Bd019D0Img5761

Milers de persones van omplir ahir la ciutat de Balaguer per participar en la segona edició del Posa't la gorra, un esdeveniment solidari que el que pretén és contribuir a recaptar fons per la lluita contra el càncer infantil.

Des de la comissió organitzadora, Joan Arjona ha fet avui una valoració molt positiva de com va anar la jornada d'ahir diumenge, tant pel que a la implicació de la gent com pel que fa xifres, prop de 6.000 inscrits a la caminada, més de 7.000 gorres venudes i 90.000 euros de recaptació.

Àudio

«Posa't la gorra» és la primera font de recursos per finançar els serveis i accions que du a terme l'Associació de familiars i amics oncològics de Catalunya (AFANOC)  i concretament pel manteniment de la Casa dels Xuklis, una casa d'acollida per les famílies que s'han de desplaçar de les seves localitats per rebre tractament als hospitals de referència a Barcelona, Sant Joan de Déu i la Vall d'Hebron.

Àudio

Per Joan Arjona, Balaguer i també la comarca va tornar a ser ahir una mostra d'implicació, de solidaritat i de sensibilització.

Àudio

D'altra banda, Joan Arjona ha valorat les novetats que hi havia en el Posa't la gorra d'enguany: el mur de la generositat, el Bosc dels somnis i la Nit dels famosos.

Àudio

La jornada, a la qual va assistir el conseller d'Empresa, Jordi Baiget, va acabar amb un dinar amb més de 600 persones al pavelló Molí de l'Esquerrà.

 

Àuidos a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=6072

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar