Gran estrena aquest cap de setmana al Cinema Balaguer amb la pel·lícula '1917' amb 10 nominacions als premis Òscar

Per Ràdio Balaguer
875 visites
144B55Adb5De2Abf86Fd56C7B4Aa0230Cinemabalaguer0119
Al Cinema Balaguer aquest cap de setmana es podrà veure la pel•lícula 
"1917", un film que compta amb 10 nominacions als premis Òscar!!!
 
Aquest drama bèl•lic ens situa a la Primera Guerra Mundial. Dos joves soldats britànics, Schofield (George MacKay) i Blake (Dean-Charles Chapman) reben una missió que sembla impossible. En una cursa contrarellotge hauran de travessar el territori enemic per lliurar un missatge que evitarà un mortífer atac contra centenars de soldats, entre ells el propi germà de Blake.
 
Tal i com recullen les notes de producció de la pel.lícula, "1917",  Sam Mendes
utilitza el recurs de plànol seqüència, i la direcció de fotografia del mestre Roger Deakins, amb l'objectiu d'acconseguir una narració més immersiva i veraç. Ho fa i ho fa tan bé que estem espatlla amb espatlla amb aquests soldats en la seva èpica peregrinació bèl.lica.  
Necessari?...potser no. Virtuós? ... oitant!!!
 
Aquesta pel•lícula es podrà veure aquest dissabte, diumenge i dilluns dia de l'espectador. Trobareu més informació, horaris, i reserva d'entrades a circusa.com i balaguer.cat
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar