El Cristec Balaguer de futbol sala perd davant del Pallejà per 4 gol a 8.
Els ùltims informatius i notícies sobre la nostra organització i activitats.
El Cristec Balaguer de futbol sala perd davant del Pallejà per 4 gol a 8.
20 joves de Balaguer i comarca realitzen un curs de conductor de carretons elevadors al local de Lapallavacara.
Des d'avui i durant tot el mes es pot veure al Museu de la Noguera l'exposició 'Dissenyadors per a un mite. Homenatge a Toulouse Lautrec' de l'Obra Social La Caixa.
L'agrupació de la Noguera de la Joventut Nacionalista de Catalunya entregarà el Premi Compromís a l'activista Josep Espar i Ticó
El Club de Futbol Balaguer empata a 0 al Camp Municipal davant del Terrassa i s'assegura matemàticament la permanència a la Tercera Divisió quan falten dos jornades per a la fi del campionat.
La primera edició de Fira Q Balaguer tanca les portes amb un alt grau de satisfacció per part dels responsables de Fira Balaguer i també dels expositors que durant tot el cap de setmana han promocionat els seus productes.
Balaguer organitza demà una Mostra de Dansa en motiu del Dia Internacional d'aquest art. A les 6 de la tarda i a l'exterior del pavelló Inpacsa actuaran l'Escola Municipal de Dansa, l'Escola Montse Miret i els grups sardanistes de Balaguer.
El Museu de la Noguera porta la seva col·lecció de guixeries islàmiques a Granada.
Balaguer celebrarà la festa de la Transsegre que es celebrarà els dies 6, 7 i 8 de juliol. L'artista balaguerí, Frederic Letamendi, ha fet el disseny del cartell d'enguany.
Balaguer acull aquest cap de setmana la presentació del projecte Gustum, que fomenta el desenvolupament rural a través de la promoció dels productes agroalimentaris de qualitat.