El CTT Balaguer guanya tres bronzes al Campionat Província Infantil celebrat a Lleida el passat cap de setmana.
Els ùltims informatius i notícies sobre la nostra organització i activitats.
El CTT Balaguer guanya tres bronzes al Campionat Província Infantil celebrat a Lleida el passat cap de setmana.
Balaguer celebra també aquest diumenge la Festa de la Coca amb diferents activitats durant tota la jornada, entre elles, el primer Concurs d'Inèrcia Ciutat de Balaguer.
L'Arxiu Comarcal de la Noguera fa diumenge al matí una jornada de portes obertes per mostrar els documents que conserva relacionats amb els orígens i la història del mercat de Balaguer.
Les diferents formacions polítiques preparen els actes centrals d'aquesta campanya. El primer d'ells el farà el PSC aquest diumenge amb una festa míting al pavelló Inpacsa.
ERC a Balaguer proposa millorar l'accessibilitat i suprimir les barreres arquitectòniques existents actualment a la ciutat. La formació republicana denuncia la passivitat del govern municipal en aquest tema.
Avui es presenta a l'Ajuntament de Balaguer el primer Campus de futbol i anglès Robert Martínez. Està adreçat a nois i noies de 6 a 16 anys i se celebrarà del 26 de juny al 3 de juliol a la Vall d'Aran.
El Museu de la Noguera celebrarà el proper dissabte la Nit Europea dels Museus, un esdeveniment en el qual la majoria dels museus europeus obren les seves portes de nit i fan diverses activitats.
El cap de llista del partit El Gitano de Balaguer ha presentat avui algunes de les seves propostes electorals per millorar la ciutat. Joan Porta proposa una baixada general d'impostos i que els regidors no cobrin.
El Cristec Balaguer de futbol sala perd davant el líder de la competició, l'Olímpic Floresta, per 3 gols a 4 i trenca així la seva ratxa de 15 partits d'imbatibilitat.
L'Ajuntament de Balaguer ha programat pels mesos de maig i juny una sèrie d'actuacions teatrals a diferents centres educatius de la ciutat. Aniran a càrrec de l'Aula de Teatre de la Companyia de Comèdies Crisi Perpètua.