Jutgen dos joves de Balaguer per trencament de condemna en una discoteca.
Dos joves es van asseure dimarts al banc dels acusats del jutjat penal número 1 de Lleida com a presumptes autors de trencament de condemna, ja que no es podien apropar a menys de 200 metres del denunciant, en una discoteca de Balaguer.
Aquesta ordre estava posada per una causa que encara ha de ser jutjada. Els fets van passar el 12 d'abril de 2015.
Segons la víctima, els dos acusats van entrar al local acompanyades d'altres persones i, al cap de 10 minuts, van començar a increpar-lo. "Vaig sortir i llavors vaig decidir trucar als Mossos d'Esquadra", va indicar.
Per la seva part, els acusats, que ja havien estat condemnats per fets similars, van negar els fets. El ministeri fiscal va donar credibilitat al relat del denunciant, mentre que la defensa va demanar l'absolució dels dos joves acusats.