L' Institut Municipal Progrés i Cultura de l' Ajuntament de Balaguer obre el període per a la sollicitud de subvencions a entitats i associacions de la ciutat.
obre el període per a la sol·licitud de subvencions a entitats i associacions de Balaguer.
Manté la mateixa quantitat que va destinar l'any passat per tal de donar suport a tota l'activitat que es genera a la ciutat. És una de les partides que l' IMPIC no ha retallat en el pressupost del 2009.
Aquestes subvencions consisteixen en ajuts econòmics per a la realització de programes i activitats de foment i/o promoció i difusió cultural i de joventut, així com per a programes, activitats i/o celebracions de caire festiu, lúdic o social, per a l'any 2009.
La quantitat destinada és de 88.800,00 i el termini de presentació de sol·licituds i l'admissió finalitzarà el dilluns dia 20 d'abril de 2009 (30 dies hàbils a comptar des del dijous, dia 12 de març que va sortir publicat al BOP).
La finalitat d'aquesta convocatòria es donar suport econòmic a totes les activitats que s'organitzen a la ciutat sempre i quan no figurin incloses en altres programes específics del mateix àmbit local.
Podran acollir-se a aquestes bases totes les entitats i associacions sense ànim de lucre i associacions de veïns i/o comerciants del municipi. I quedaran expressament exclosos:
Centres d'ensenyament infantil primari.
Instituts d'ensenyament secundari.
Associació de pares i mares d'alumnes i/o patronats escolars.
Associacions, llars i casals de jubilats i/o pensionistes.
Federacions.
Entitats i associacions que per analogia es puguin considerar similars a les anteriors.
Cal dir que els beneficiaris de les subvencions o dels ajuts hauran de fer constar a tot el material de producció gràfica (fullets publicitaris o informatius) i audiovisual que hagi estat objecte de la subvenció o ajut, el logotip de l'IMPIC i la col·laboració d'aquesta entitat local.
Les activitats i conceptes susceptibles de ser subvencionats seran preferentment les de caire cultural, festiu, lúdic o social, segons programa i memòria de les activitats a realitzar, així com, els projectes o programes singulars i aquells que aportin criteris de cooperació amb entitats i associacions culturals, festives, lúdiques o socials.
Quedaran i seran excloses expressament les despeses que facin referència a:
* Inversió i funcionament: costos de personal, lloguer, telèfon, obres, adquisició de béns, mobles o immobles, adquisició o renovació de vestuaris diversos, etc.
* Trobades gastronòmiques.
* Transports, viatges (llevat de les colles geganteres, castelleres, bandes de música, etc.).
* Plaques, records, diplomes i altres que siguin producte de commemoracions, homenatges i similars.
Les sol·licituds, degudament complimentades, s'hauran de presentar al Registre General de l'IMPIC, acompanyades de:
Programa i memòria detallada de les activitats previstes a realitzar.
Pressupost general d'ingressos i despeses previst.
Fotocòpia del document del CIF de l' Entitat o Associació (cas de no tenir-ne, fotocòpia del document de NIF del president de l' Entitat o Associació).