La Casa d'Andalusia de Balaguer celebrarà la vuitena edició de la Feria d'Abril el proper dissabte dia 20, amb un seguit d'activitats i actuacions
Els actes començaran a les 12 h amb una missa a l'església del Sagrat Cor, i a les 13h se celebrarà la inauguració oficial de l'edició d'enguany al pavelló del Molí de l'Esquerrà. Seguidament es farà el dinar popular, i a la tarda les actuacions començaran a partir de les 17h, en les que participaran la Peña Flamenca de Lleida, el grup Estamos en ello; Maribel Muñoz amb la guitarra d'Antonio Albejano; i el grup de ball Acento flamenco.
Seguidament es farà un sorteig de diferents lots de regals, els quals han estat aportats per les diferents entitats i associacions, amb la voluntat de col·laborar amb l'esdeveniment. A les 20 h es reprendran les actuacions amb el Coro Aire Flamenco de Balaguer, seguirà una classe magistral de sevillanes amb animacions, i després rumba catalana amb Paco de la Eva. Finalment i a partir de les 23h hi haurà una sessió de discjòquei.