La Casa de la Paeria de Balaguer acollirà aquest divendres i dissabte 3 i 4 d'abril una donació de sang. Com a mesura excepcional, cal reservar hora abans d'anar-hi.
La Casa de la Paeria de Balaguer acollirà aquest divendres de 5 a 9 del vespre i el dissabte de 10 del matí a 2 del migdia, una donació de sang de la ma del Banc de Sang i Teixits de l'hospital Arnau de Vilanova i de l'associació de donants de la Noguera.
Com a mesura excepcional, cal reservar plaça abans mitjançant la pàgina web donarsang.gencat.cat .
La donació es farà amb totes les mesures sanitàries i de seguretat que la situació actual requereix, com els rentats de mans, la presa de temperatura corporal i l'ús de guants i mascaretes.
També es demana als donants que intentin portar el qüestionari de donació emplenat des de casa. Es pot descarregar al web donarsang.gencat.cat/formulari . En cas de no poder-lo portar, es podrà omplir al moment de la donació amb un bolígraf d'un sol ús.