La Paeria de Balaguer presenta la seva nova imatge corporativa i el manual d'identitat visual

Per Ràdio Balaguer
413 visites

La finalitat del document és doble: dotar de coherència i homogeneïtat la utilització de la marca de la Paeria en qualsevol suport i establir el caràcter normatiu que afecta tots els serveis municipals, empreses i particulars

A84Fe63910E0D211073Fa89Bbb86D1D4Img1715

La Paeria de Balaguer ha presentat aquest dijous la seva nova imatge corporativa i el manual d'identitat visual. El nou disseny s'ha presentat a les instal·lacions del CEI Balaguer i ha comptat amb la presència del paer en cap, Jordi Ignasi Vidal, el paer de Cultura i Comunicació, Arnau Torrente, i el paer de Govern Obert, Serveis municipals i Afers socials, Kevin Bruque.

Els elements bàsics d'identitat visual de la Paeria de Balaguer han estat tradicionalment: el símbol -l'escut- i el logotip -denominació de la institució-. La marca és el conjunt format per aquests dos elements, els quals atorguen identitat visual a la Paeria. Per tant, la nova marca serà la imatge de representació habitual de la Paeria de Balaguer, que s'aplicarà en les seves múltiples activitats de comunicació quotidianes.

L'objectiu de redissenyar la marca de la Paeria neix de la necessitat d'unificar la marca 'Paeria de Balaguer' deixant endarrere definitivament 'Ajuntament de Balaguer', i al mateix temps d'adaptar-se als nous formats digitals.

Arnau Torrente, paer de Comunicació, ha explicat que el redisseny ha consistit en una simplificació de formes i colors, mantenint els elements imprescindibles, que han estat definits per un procés rigorós amb la col·laboració del Museu de la Noguera.

El paer en cap, Jordi Ignasi Vidal, ha explicat que amb la versió antiga hi havia tanta quantitat de detalls com ombrejos, que dificultaven la seva adaptació en casos com la creació de marxandatge o el seu ús en xarxes socials, cosa que ara sí permetrà la nova imatge i la seva simplificació.

La nova imatge es presenta a través del manual d'identitat visual, que explica i descriu els elements constitutius d'aquesta nova marca corporativa. El manual també fa un recull ampli de les aplicacions de la marca en diverses modalitats, circumstàncies i formats.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar