L'Ajuntament de Balaguer ha posat en marxa la convocatòria per acollir-se a les subvencions del projecte aixequem persianes. Es subvencionarà el lloguer de locals al entre històric per dinamitzar-lo.

Per Ràdio Balaguer
651 visites
Storage

L'Ajuntament de Balaguer ha posat en marxa avui mateix la convocatòria per acollir-se a les subvencions del projecte aixequem persianes, unes subvencions encarades als emprenedors que vulguin accedir al lloguer de locals al centre històric. 

Amb aquesta actuació es pretén aconseguir una major ocupació dels locals buits que es puguin trobar al centre històric de la ciutat, oferint una ajuda de 4 euros per metre quadrat amb un màxim de 250 euros. Per fer front a aquesta actuació s'ha previst una dotació pressupostaria de 15 mil euros, tal i com es va aprovar per unanimitat en el Ple municipal. 

Les bases per poder accedir a aquestes subvencions es troben penjades a la pàgina web de l'ajuntament. L'actuació és previst de dur-la a terme fins a final d'any, amb la possibilitat de prorrogar-la.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar