L'ajuntament de Balaguer i el consell comarcal de la Noguera celebren avui, amb la col.laboració de l'Institut Català de les Dones l'acte institucional de commemoració del Dia Internacional per a l'eliminació de la Violència envers les dones.

Per Ràdio Balaguer
752 visites
Storage
L'ajuntament de Balaguer i el consell comarcal de la Noguera celebren avui, amb la col.laboració de l'Institut Català de les Dones l'acte institucional de commemoració del Dia Internacional per a l'eliminació de la Violencia envers les dones.
 
L'alcalde s'ha pronunciat avui sobre aquesta qüestió, que ha qualificat de xacra i alhora de la importància de conscienciar la ciutadania sobre aquest tema. 
 
Àudio 
 
L'acte d'avui, que tindrà lloc a les 19.30h, començarà amb la lectura del manifest. 
 
Seguidament hi haurà un recital de poemes a càrrec de la companyia Crisi Perpètua i s'acabarà amb una coreografia a càrrec de l'Aula Municipal de Dansa de Balaguer.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar